چگونه به از شر دیالیز به طور طبیعی برای پایان مرحله کلیه بیماران مبتلا به بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به از شر دیالیز به طور طبیعی برای پایان مرحله کلیه بیماران مبتلا به بیماری

چگونه می توانید از دیالیز برای بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی خلاص به طور طبیعی؟ دیالیز و پیوند کلیه دو درمان معمول برای بیمارانی که با بیماری کلیوی مرحله نهایی تشخیص داده می شود. در حالی که بسیاری از بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی به من گفت که آنها مشتاق به خلاص شدن از شر دیالیز به طور طبیعی.

چرا بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز؟

هر دو مزایا و معایب در مورد دیالیز وجود دارد. در یک طرف، دیالیز مانند یک کلیه مصنوعی، که می تواند زباله های مضر فیلتر کردن خون تشکیل می دهد. در طرف دیگر، دیالیز همچنین می توانید بسیاری از عوارض جانبی دردناک به بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی، مانند، استفراغ، گرفتگی عضلانی، خارش و کم خونی است. به همین دلیل است که بیماران مشتاق برای دریافت از شر دیالیز هستند.

چه درمان های طبیعی مفید است را برای بیمار به خلاص شدن از شر دیالیز؟

با توسعه جامعه، بسیاری از درمان های طبیعی می تواند کمک به بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی به خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. یکی از یکی از عالی ترین در بیمارستان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان، که در پزشکی چینی سنتی بر اساس است. ما را این گیاهان به پودر میکرو سپس آنها را به سطح کلیه آسیب دیده ارسال. بنابراین برخی از سلول های کلیه مرده و بافت بیدار خواهد شد. رگ های خونی مسدود خواهد شد از طریق دریافت، به طوری که خون تازه بیشتر به کلیه آسیب دیده است که می تواند سرعت تخلیه زباله های مضر سرعت بخشیدن به جریان خواهد شد. بعد از چند بار شما درمان ما اعمال می شود، عملکرد کلیه خواهد شد بسیاری بهبود بخشد، و شما می توانید خداحافظی به دیالیز می گویند.

میکرو چینی پزشکی Osmotherpay بسیاری از پایان بیمار بیماری کلیوی شدن از شر دیالیز به طور طبیعی کمک کرده بود. اگر شما هم همان مشکل داشته باشد، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: